separator separator separator separator
 

On-line storitve On-line storitve
On-line storitve

Vedno on-line!

On-line storitve On-line storitve

Vse več stvari teče elektronsko, prek spleta. Tako ste lahko vedno na tekočem s svojo porabo in z računi, dejansko kadarkoli in kjerkoli. Zato vam brezplačno omogočamo varne in zanesljive on-line storitve. 

Imetniki kartic Diners Club v On-line storitve vstopate tukaj.
Lastniki prodajnih mest v DC portal vstopate tukaj.


Več o on-line storitvah

Članom Diners Cluba omogočamo kakovostne, varne in zanesljive spletne storitve. Brezplačna registracija v on-line storitve vam omogoča preprostejše dostopanje do informacij kadarkoli in kjerkoli. S kartico Diners Club imate na voljo naslednje storitve: 
 
  • Pregled porabe
  • Izpiski
  • Seznam prejetih plačil
  • Naročanje nagrad iz nagradnega programa
  • SMS obveščanje o porabi
  • Varnostni SMS
  • Elektronski račun
  • Sprememba osebnih podatkov
  • Sprememba datuma zapadlosti računa

Pregled porabe

Pregled porabe vedno in povsod.
Kakšno je stanje na vašem računu, ali si res lahko privoščite nov nakup? Z brezplačno prijavo na varne spletne storitve vam omogočamo, da vedno in povsod preverite stanje na svoji kartici Diners Club. V on-line storitvah lahko poleg tega pregledujete tudi vse svoje prejšnje račune in stanje svojih nagradnih točk. Storitev Pregled porabe omogoča ločen prikaz transakcij osnovnega lastnika kartice in dodatnih družinskih članov.

Izpiski

V on-line storitvah so vam na voljo vaši mesečni izpiski oziroma računi. Izpiske lahko prenesete v obliki PDF (za ogled potrebujete Adobe Acrobat Reader) ali XML. Poleg vsakega izpiska so vam na voljo še informacije o številki računa ter datumu izdaje in njegovi zapadlosti.

Seznam plačil

V zavihku Seznam plačil so z datumom in zneskom navedena vsa vaša plačila. Tako imate lahko vedno pregled nad svojimi plačili. Dejanski datum plačila je lahko različen od datuma plačila v on-line storitvah.

Nagradni program

Kartica Diners Club vas nagradi za vsak nakup. Za vsak evro porabe boste prejeli eno nagradno točko (1 EUR = 1 točka). Nagradne točke lahko kadarkoli izkoristite za različne privlačne nagrade iz našega nagradnega programa*. Za naročanje nagrad smo za vas pripravili preprost in varen spletni obrazec.

SMS-obveščanje

Nadzor nad porabo vedno in povsod, tudi v tujini.
Mobilni telefoni nas spremljajo ves čas in kratka sporočila so postala izvrsten način hitrega obveščanja. S SMS-sporočili, ki vam jih posredujemo, lahko tako vsak dan spremljate stanje na vseh svojih karticah. Informacijo lahko prejemate enkrat dnevno, vsak teden ali vsak mesec ob izbrani uri. Termin obveščanja lahko določite sami in ga, če se vam zdi potrebno, tudi spremenite v svojih on-line storitvah. Za posredovanje informacije zaračunamo znesek po veljavnem ceniku. SMS-sporočila boste prejemali ne glede na to, za katerega mobilnega operaterja ste se odločili, od njega pa je odvisen odzivni čas. Če želi SMS-sporočila prejemati tudi dodatni družinski član, se mora najprej registrirati v on-line storitve. Registracijo pa lahko namesto vas opravijo tudi naši prijazni svetovalci, ki so za vas dosegljivi vse dni v letu – 24 ur dnevno – po telefonski številki (01) 5617 800.
*Pridružujemo si pravico, da SMS-sporočila pošiljamo le nad določeno vrednostjo nakupa.

Varnostno SMS-sporočilo

Varno ob vsakem nakupu.
Dodatna varnost ni nikoli odveč. Diners Club vam ob vsakem nakupu omogoča prejem varnostnega SMS-sporočila, ki vas obvesti o času in kraju nakupa ter višini zneska. SMS je informativne narave, je pa tudi varovalka ob morebitnem nenadzorovanem nakupovanju tuje osebe z vašo kartico. Kadar se to zgodi, takoj obvestite avtorizacijski center Erste Carda po številki (01) 5617 900, kjer bodo preverili, kaj se dogaja z vašo kartico. Telefonska številka avtorizacijskega centra je tudi del SMS-sporočila.
Za posredovanje informacije zaračunamo znesek po veljavnem ceniku.
*Nekateri POS-terminali ne omogočajo te storitve.

E-račun

Poslujte sodobno, do narave prijazno, brez papirja.
Mesečne račune, ki ste jih do zdaj prejemali na papirju, lahko v prihodnje varno in preprosto dobivate neposredno v spletno banko ali na elektronski naslov. Obvestilo o prejetju e-računa boste dobili po elektronski pošti in/ali kot SMS-sporočilo na svoj mobilni telefon. SMS-sporočilo boste prejemali ne glede na svojo izbiro mobilnega operaterja, od njega pa je odvisen odzivni čas. Storitev je brezplačna. Z aktivacijo e-računa vas nagradimo s 1.000 nagradnimi točkami. Več o E-računu
 

Sprememba osebnih podatkov

Poskrbite za točnost in sprotno sporočanje o spremembi svojih podatkov.
Spremembe so naša stalnica. Da bomo čim prej obveščeni o spremembam v vašem življenju – druga zaposlitev, sprememba naslova ali elektronskega naslova in telefonske številke –, nam lahko te preprosto sporočite kar prek varne povezave on-line storitev.

Sprememba datuma zapadlosti računa

Prilagodite si plačevanje računov.
Sami najbolje veste, kdaj je najboljši čas za poravnavo vaše mesečne porabe. Če si zaželite spremembo, lahko datum zapadlosti računa (8., 18., 28.) kadarkoli preprosto prilagodite svojim potrebam. Obstoječi datum zapadlosti računa pa lahko kadarkoli spremenite tudi sami. Na novo izbrani datum bo začel veljati z novim obračunskim obdobjem.
Sprememba datuma zapadlosti računa se obračuna po veljavnem ceniku.

Sprememba načina plačevanja

Preprosto in hitro lahko spremenite tudi način plačevanja.
Svoje obveznosti lahko poravnavate s položnico ali prek direktne bremenitve. Če želite svoje mesečne obveznosti plačevati na tak način, morate izpolniti Pooblastilo za odprtje direktne bremenitve in ga posredovati na Erste Card, d. o. o. (Služba podpore prodaje članstva), Dunajska 129, 1000 Ljubljana. Pooblastilo za direktno obremenitev sprejemamo zgolj original po pošti skupaj s kopijo dokazila o imetništvu transakcijskega računa.

On-line storitve