KARIERA PRI NAS

V Sparkasse Pay d.o.o. si prizadevamo, da bi tehnologiji in digitalizaciji dali večjo vlogo, da bi ta bolje služila zaposlenim in našim delovnim procesom, kot tudi strankam in njihovim potrebam. Agilni pristopi in digitalizacija na različnih področjih sta pomemben vidik našega delovanja, novi sodelavci pa so tisti, v katerih prepoznamo, da v svoji miselnosti odražajo agilne principe in delovanje v smeri naših vrednot. Sodelavcem nudimo dinamično in kreativno delo v prijetnem delovnem okolju, ki ga sodelavci skupaj ustvarjamo tako pri delu v pisarnah kot od doma. S preseganjem ciljev skupaj napredujemo in izpopolnjujemo veščine in znanja. 

Ker je korak v novo delovno okolje vedno svojevrsten izziv, nam je pomembno, da novi sodelavci med vodenim uvajalnim procesom spoznajo in začutijo, kako se naše delo prepleta in povezuje v smiselno celoto.

Zavedamo se pomembnosti razvoja lastnega potenciala ter deljenja znanj in izkušenj, zato spodbujamo širjenje znanj med sodelavci, iskanje izboljšav na vseh področjih ter sodelovanje v mešanih timih.







 

ZAPOSLITEV

Če na seznamu prostih delovnih mest ni delovnega mesta, ki bi ustrezalo vašim izkušnjam in željam, nam pošljite motivacijsko pismo in življenjepis na zaposlitev@sparkassepay.si

KARIERA PRI NAS

Povezanost vseh zaposlenih in motivacija posameznika sta tista, ki v podjetju ustvarjata dobre odnose in pozitivno naravnano, v razvoj usmerjeno kulturo podjetja. Vzpostavljamo različne ekipe, ki pripomorejo h kakovostnejšim odnosom v podjetju, organiziramo raznovrstna druženja ter skrbimo za zdravje zaposlenih. S pohvalnicami med zaposlenimi prepoznamo tiste, ki se v posameznem mesecu najbolje izkažejo – to so naši »D zaposleni meseca«.

Naši zaposleni

  • Pri nas se radi pohecamo, da smo steber Diners Cluba, saj se vse začne in konča v podpori prodaje. Nikoli nam ni dolgčas, delo je raznoliko, vzdušje pa pestro.

    Klavdija Podpora prodaje
  • Delo v UT je zanimivo in razgibano, člani ekipe pa so odlična družba v živo in po skypu. Z nami se bo dobro počutila oseba, ki je delovna, proaktivna in ima smisel za humor.

    Jožica Upravljanje s tveganji
  • Si želiš več kot samo klicev? Pri nas se boš naučil limitov, odgovarjanje na maile, urejat spremembe, pripravljat baze … KC Erste – Več kot klicni center.

    Gašper Kontaktni center
  • Delo je odgovorno, zanimivo in nikoli dolgočasno, saj imaš pregled nad celotnim poslovanjem podjetja.

    Neli Finance in računovodstvo

Naše vrednote

Srčni smo.

Naši odnosi so spoštljivi, dobronamerni in pristni.

Ravnovesje nam daje stabilnost. Poslovno in zasebno.

Naš svet ni črno-bel. Dolgoročno blaginjo dosegamo z ravnovesjem med delom in prostim časom, kakovostjo in hitrostjo, tveganjem in rastjo, napredkom in ohranjanjem okolja.

Tu smo zaradi strank.

Osredotočamo se na stranke, iščemo najboljše rešitve. Prisluhnemo potrebam strank.

Dobre ideje upamo uresničiti.

Iščemo nove in izboljšane načine za doseganje ciljev in reševanje izzivov. Verjamemo vase.

Z odgovornostjo gradimo zaupanje.

Dosegamo cilje in izpolnjujemo obljube. Delamo, kar je prav.